Give up the gun, plz

Jag och Pappa skulle laga mat ihop ikväll! Skittaggade startade vi båda två. Målet var köttfärssås och spagetti. Jag kan väl säga såhär... Vi kom inte längre än 7 minuter i köket förens pappa utropar, helt hypad, "JA! Men vet du vad vi ska ha i Martina? Ansjovis! Ja, det ska vi! Eller hur? Det kan väl vara gott! Ja, ansjovis är underskattat.". Jag trodde fasen han skämtade. Jag lyckades som tur var stoppa honom och när jag hade förlitat mig på att han inte skulle slänga i fiskfanskapet så flydde jag fältet. Visst, roligt att fantasin finns men snälla... ansjovis? Okej. Pasta, köttfärssås, pesto och ansjovis. Finn ett fel. Det kanske är underskattat av en anledning?


Kommentarer
sarastille - vinn smycken för 200 kronor hos mig

tack :)

2010-07-26 @ 22:11:32
URL: http://stiille.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0