Jag tror jag dog lite

Jag såg fan världens snyggaste man idag. Fy. Fan. Jag tror jag dog lite. Aotch... och som kom in på mitt jobb. Jag ville bara pussa på golvet där han hade stått. ungefär så. Okej inte riktigt så. Men galet snygg. Tyvärr, var han ju inne där med sin tjej - för att se det positivt hade jag kanske inte sett honom om det inte var för hans tjej skulla köpa skor. Ojojoj, galet. Plötsligt blev hela lokalen galet varm och jag visste inte riktigt vart jag skulle kolla så stod mest och sparka på lite saker bakom kassan. Råkade sparka ner nåt block också... men shit vad varmt det blev. Skrev en liten lapp till honom i mitt huvud. plz marry me sen gick han...


Kommentarer
SuperStarkaSilverSaga

HAHAHAH asså du e fööör mobbad jag DÖR lite jag också när jag läser det här xD men du e jävligt rolig också :D hahahaha (garvar irl)

2010-07-20 @ 00:43:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0