Like the desert waiting for the rain

Ny morgon. Inget vidare vi-går-och-solar väder idag men det kan man väl inte begära hela tiden. eller? Jag sitter seriöst och funderar på om jag ska ta mig ut och springa något varv vid mölle. Skulle må bra av att springa ifrån allt men vet inte om mina ben skulle palla med. Kan just nu inte riktigt röra dom. Efter att ha stått upp i 20 timmar under 48 timmar så orkar jag inte stå just nu. Får se hur dagen artar sig. Jag och Emma hade lite planer att sticka ut med lilla jollen på sjön idag, får se hur det blir med det nu. Vi hade hoppats på picknick i solen och värmen på nån liten slätt. Värmen kan vi ju räkna bort. Och solen nästan lika så.
I Rhodos är det säkert mycket sol... fuck.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0