Not guilty, your honor.

Hörde just den smashiga kommentaren på CSI. Vilken inledning, vilken eloooge. Nej men skämt och sido.

Jag och Saga har letat resor nästan hela dagen. Eller ja... jag har letat resor medan Saga har sussat sött i soffan. Ville inte väcka tjejen heller eftersom jag tyckte att hon gott kunde få sova lite. Hittade iaf en smarrig tripp till Greklandet - Samos - Kokkari. Så. Kär! Kolla bara själva här! Det enda lilla minustecknet som jag fann var att vi är hemma den 25 augusti. Samma dag som jag börjar skolan, vilket innebär att jag missar första dagen. Det gör inte så mycket för mig att missa en dag men Saga däremot måste missa 5 dagar vilket är lite mer frånvaro än mig. Vi letar vidare lite till. Jag vill så gärna resa bort lite!



Kommentarer
sofia

haha ÅK! jag har precis kommit hem därifrån :)



TAAAAAAAAAACK för kommentaren angående sången. mitt hjärta värker av saknad <3

2010-08-01 @ 20:28:07
URL: http://sufias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0