Den 16e hörde jag någon säga

Efter dagens hej-dundrande-långa arbetspass på 10 timmar är jag hemma och stadgad. Just nu hos Saga. Vi håller på och hoppar bock och skuttar get för att förbereda oss för dagsresan imorgon! Då sticker jag, Saga och Ester till Stuvsta boarnas hemstället - då pratar jag självklart om SKANSEN!

Någon kanske just nu sitter och hoppas på att det kommer upp en "dagens arbetshändelse" eller "dagens psykobarn" men idag kommer det förmodligen inget sånt inlägg. Dock hände det saker, inget snack om det. Men hallå, jag är inte den som är här för att hänga ut folk.. njae. Däremot var det ett barn som typ hoppade på oss när jag och Elin satt ute och käkade och grymtade förgäves som om han var en otalförmögen apa som verkligen ville ha min mobil(?) samt våra burgare. Men det fick han inte! Schasade iväg honom eftersom ingen förälder var i sikte... fast dom var ju där men sååååg väl inte nåt. fula människor som inte borde ha barn.
NEJ inget hat idag! Nu ska jag och saga snart krypa ner i varsin säng och sussa sött. Först en dusch - luktar fan så usch.

Natti kompisar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0