If it makes you happy

Dagarna bara går och går. Jorden fortsätter snurra och jag står helt still.
Snart är det sommarlov, catching! Om en vecka - kändes längre när jag skrev upp det. På fredag har 3orna i skolan utspring, fan vad underbart för dom! Kommer dock inte ta lång tid tills det är vi som står där, sjunger, vitklädda och vita hattar. Nog om det, det kommer när det kommer.

Den här helgen var riktigt skön. Har inte jobbat något så fick chansen att sova ut ordentligt både lördag och söndag! Kalas och firande hela helgen in och hela helgen ut. Okej två firanden. Ett firande för fredag och ett för lördag! Nu måste jag plugga. För på fredag ska nämligen vi ("vi" som läser matte c i klassen) ha, innan 3orna springer ut jublandes för att skolan är slut, så ska jag och resten av matte-gänget skriva ett prov om inget mindre än... logaritmer. SÅ medans 3orna jublar ute så jublar jag för provet! YES!!! Jag älskar prov, sa flickan med en viss sarkasm i rösten.
Over and out.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0