Italia for lifeia

Det är torsdag idag va? Hade bara en lektion i skolan. Jag var en av de få som var inräknade på den. Duktig som jag är! Matte... hade lite att reda ut inför morgondagens andra prov i matte C kursen. Blev dock inte mycket som blev uträtt, tyvärr. Efter den timmes lektionen drog jag och Sabrin hem till mig, efter vi inhandlat alla möjliga plugghjälpmedel så som: baguett, skagen, potatissallad, jordgubbar, grillad kyckling, glass, grädde... ja bara det allra nödvändigaste. Satte oss ute på in altan och bunkrade upp maten och allt gott. Blev lite för mätta eftersom vi knappt orkade öppna boken på sisådär någon timme eller så. Men tillslut kom vi igång!

Senare kom Saga! Taggad till 1000 på att äntligen ta årets första dopp. Tror inte jag ska nämna att det var "första doppet" för mycket eftersom det var lite känsligt att vi var så "sent" ute. Äh, bilder kommer upp så fort jag får tillgång till kamerasladden!

Nu ropar min bästa Italienska vän Piezzá på mig (sorry victor, du blev översprungen där).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0