Trying to find my way home

Partyhelgen i helt rätt fasad. I fredags grattade vi emelie! Lekte lekar och krökade! Några av tjejerna drog vidare och hem lite tidigare men vi andra stannade till 12 slaget. Sen var det dags för mig och Saga att dra oss vidare hemåt.


Igår var det 50-års party för Peppe! Verkligen lyckat! Kvällens kommentar som man hörde från lite överallt måste nog varit "mer roséeeeeeee!" och sagt som gjort. Den enda som var lite... weird måste varit "icke-dataMats". Eftersom vi kom fram till att han inte var data-mats iaf... skitsamma rolig grabb!

Nu sitter jag i soffan och kollar på This is it. Fyfan vilken otroligt, grymt begåvad människa han var och är (han lever sååå kvar i sin musik).

Idag har jag övningskört. Hela 20 min - motorväg - imorse till jobbet sen en liten extraväg hem från konsum! Igår med föresten, så nu ska jag fan ta tag i körningen! Kommer köra med mamma tills hon blir galen (går att tolka på olika sätt hehe).

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0