Tänkte lägga in detta i fredags men blir nu istället

För några dagar sen var det faktiskt en viss liten persons födelsedag. Och jag har inte ens grattat denna varelse offentligt med varken sång i matsalen, äggkastning, tårta i ansiktet eller ens nämnt denna numera myndiga person på bloggen! shame on me.


Så därför vill jag bara säga...
GRATTIS TETTO (i efterskott) PÅ DIN FÖDELSEDAG!!! Hoppas du klarar av att vara med oss småglin och inte blir alltför övermogen! Jag kan tyvärr inte säga att vi har känt varandra sen barnsben, även om det vore kul att se hur du höll ihop gänget en gång i tiden. Däremot kan jag säga att under den tid vi har känt varandra så har vi kommit nära varandra och jag har inte tvekat en sekund! Så istället för att räkna bakåt i åren så räknar jag framåt. Du kommer inte bli av med mig även om du så skulle vilja skjuta skallen av mig (vet dock att det aldrig kommer hända *knackar i trä*). Jag hemsöker dig tills den dag du slutar vara som du är. Levande! Love ya Tetto.

Gör mig stolt och gör gatorna osäkra...



Kommentarer
Tetto

HAHA Marty jag dör av garv. seriöst. DU ÄR BÄST!

lovelove ya!

OCh jag ska for sure göra dig stolt och gatorna osäkra...

du kommer foreveh be one of my bestfriends! Thats a fact!

2010-05-16 @ 13:44:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0