Dagens ironiska; meh smaaaaaaaaaart

TJENA! Upp och hoppa! Snacka om att väckas i drömmen imorse. Tagen på sängen så att säga. Vaknar upp av att Sabrin ringer mig. FUCK. Nationella i matte B första lektionen och jag försover mig.. inte lite heller. Utan Sabbe ringer ju halv 9 för att se vart jag håller hus... Det började halv 9... fuck fuck fuck. Iaf efter många om och men så lyckas jag ta mig till skolan, mamma skjutsar och en halvtimme senare kommer jag dit och som tur var fick jag komma in. Osminkad, rufsigt hår, allmänt ofräsch, otaggad, nyvaken och gråtfärdig. Men in kom jag och fan heller fick det sumpa min dag! Gjorde det inte heller!

Det jag älskar med det här provet var att det var ett av de första proven som inte många "snackade om" efteråt. Skrev provet. Lämnade in. Slut. Borta för alltid. Hatar ångesten när man kommer på alla fel så det var skönt att slippa det.

NU ska jag sätta mig i världens underbaraste väder och plugga!!! PUSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0