I roslagens famn

Efter att ha suttit och facebook-spamat Saga så fick jag hit flickan till mig... hehehe. Eller fick och fick. Hon chockade lite och ville komma hit frivilligt! WEEUHU! Sago ska iaf sova hos mig och nu sitter vi vid köksbordet, hon med godiset och jag med moral och rättigheter i mitt hjärta. Jag ska få "styla" saga imorgonbitti och jag älskar att hon litar på mig på det viset.. mohahah. Säger bara kruka på huvudet, shalalala. Man kan btw gå ute i shorts och bikiniöverdel och tjocktröja ikväll, inte kallt alls!

Nu ska jag ta mig i vristen och maila in samhällen innan 23.59 då deadlinen är. Ska ta och rota fram hennes mailadress så hon kan få den också... fridens så länge.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0