Let's make a deal

JAG KOM PÅ VÄRLDEEEENS SAK.
Eftersom jag är sämst på att utnyttja alla studentrabatter så kom jag på idag att dem finns! Thank God. Speciellt i dessa tider när jag är som mest överskattar mina pengar. I alla fall! Studentbio!! Varje måndag-torsdag går det flera biofilmer för bara 60 spänn om man har csn kort. Nu läste jag att remember me och bounty hunter går! Ja.. det var det jag har kommit på. Lät kanske inte som "världens sak" nu.. men tänk själva! Bio för 60 spänn.. ungefär som den tiden när jenka kostade 50 öre... det var goda tider det.

Så rota fram CSN kortet tjejer!! För när jag skrapar ihop mina pengar i mitt guitarr etui som jag tjänat ihop på plattan när jag sjungit mig fram till toppen så ska ni fanimig få se på bio med mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0