Lord, I just don't care

Damdam. Har varit i skolan idag, kändes lagom nödvändigt eftersom vi gjorde i princip ingenting. Igår var det galet mycket folk på jobbet. Jag som trodde det skulle vara lugnt! Men vad är saken?! Det var sista helgen innan löning och på något vänster lyckades alla ha massor med pengar över? Låter ganska ologiskt eftersom jag har gått med 10.99 kr på mitt konto nästan hela månaden ut. Surt. Hur som helst. Galet, så jag somnade ganska tidigt igår. Men inte kom jag i tid till skolan för det idag... as usual. Nu måst e jag plugga FEK, har prov imorgon. Nyckeltal låter alltid lika spännande!!

Dagens onödiga information: höll på att spy två gånger idag. Först för mycket sötsaker: glass, två kokosbollar, en brownie under en halvtimme kanske. Sen kolgrillsmiddag under 5 min. Proppmätt tack hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0