Lörda-gaga

Igår var vi hos Kinora och grattade henne! Grymt rolig kväll. Massa mat, underbar familj, roligt folk, bra musik och allmänt roligt! När jag höll på att plocka på mig allt möjligt från den hemlagade buffén kände jag mig sjukt lycklig! Massor med mat och härligt folk - endorfinerna bara sprudlade!

Jag, Lina, Anna och Raver drog lite tidigare än resten av gänget, som skulle ut på krogen, för att åka till julia. Vi hann bara springa till dörren där vi möttes av tove, helena och sofia som skulle gå. Så då åkte vi med. Och jag åkte hem. Men vi slutade iaf på topp! Tove var och såg på Lady Gagas konsert. Fett avis... jag ska fan veta allt om hur det var på måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0