Skratta eller gråta

Fyfan vad jag har hängt på facebook och msn hela dagen. Men asså seriöst.. det är inte okej. Egenligen borde man bara skjuta mig i handen så jag slutar skriva nu. Men jag kan liksom inte. Mina nerver går inte längre under mitt befäl. De styrs av någon ailen eller en talande flygande blå katt. Har kommit en bit med svenskan iallfall trots att jag inte riktigt fattade hur jag skulle skriva. Men sen bestämde jag mig bara för att skriva.
Nu måste jag nog gå ut med hunden så svenskan får skjutas upp lite till :)


Kommentarer
Anonym

"Egenligen borde man bara skjuta mig i handen så jag slutar skriva nu"



du är fanemej rolig

2010-05-04 @ 20:39:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0