ett,två,fem,sex,sju

I fredags satte jag det! Första försöket. Bah SMACK på den. Körkort och har redan kört lika långt som till... göteborg.. och tillbaka? Well kind of living in the car for the moment. Ledsen mor. Glad dotter. Dock kämpade min plånbok för att spotta fram bensinpengar - inte lika najs.

Igår var jag i beslutsångestfasen, som vanligt. Hemma, filmkväll, ut, bio, chilla? Många alternativ - dom flesta innebar att det skulle bli jag och.. jag. Men sen åkte jag iaf till Jenny. Jag och snurrebilen. Utgång blev det såklart! Riktigt lyckat. Jag, jenny och grabbarna. Gäng.et. Sen donkenkäk som vanligt, hem till jenny, sova, upp, käka en tugga på en macka, åka och jobba, hem med sällskap av sagis, chilla, åka och köpa mat med mamma, äta, solsidan, trip till igge med saga, hälsade på martina sen och ja.. so on and so on.

Så intressant för utomstående, hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0