Måndagskväll blir till tisdags dag.

Sitter på multimedia lektionen och försöker göra om fucking 1000 webbsidor. Går ju bara super! Eller...? Hur som helst. Det är tisdag. Den 26e. Dagen efter löning. Jag har inte rört kontot. Klapp på axeln för den! Riktigt bra.

Igår fick jag med Saga hem, svullade - vet om att jag har nämnt det tidigare - sen skulle jag skjutsa hem henne och då kom precis Sofia. Höll på att bli  lite dubbeldrama där för jag tydligen inte hade sagt att hon skulle komma? Inte för att jag skäms eller så.. det bara blev så. Hmm. Nej men det löste sig, sofia åkte med och skjutsade hem saga sen crusade vi runt i nån timme. Hur fan lyckas vi? Hur fan orkar vi??? Men tack för att vi orkar!´

Hon sov över - hederliga måndagskväll. Vi är måndagsbarn. Som rullar runt på gator. DAAAH intressant inlägg. Ja, längtar tills jag får åka hem. NOO, måste flytta bilskiten också, skit. Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0