12e september

dag 2 som myndig. Känns finfint faktiskt! Lite skillnad må ja få säga... Jag hade stora tjejligan här i fredags som var så underbara! Massa gratulationer och superfina presenter. Jag blir bortskämd tjejööör. tihi. Nej men verkligen, tack för allt!! Vi drog ut på krogen - inte alla men några stycken. Krogen-oskulden tog laroy men inte allt för länge då jag kände att ja var nära på att svimma och jag och saga flydde fältet i taxi hem.. Det kommer fler tillfällen. På onsdag ska vi gratta lina och då blir det party på hög nivå! Wuhu!! taggad!


Igår var släkten här och grattade mig och marcus samt några bekanta till mig och även marcus kompisar. Eftersom han blev 20 år och jag 18 i fredags vart det dubbelfirande. Det blev så att jag stannade hemma på kvällen istället för att dra ut på krogen. Satt uppe länge med marcus kompisar och garvade! Även kul gårdagens kväll. Idag vart det till att hoppa upp ur sängen - redo för dagens jobb. Löneökning - catching. Även en present fick jag därifrån. Underbara människor! Kärlek till alla underbara.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0