Once I was a fool and there was nothing I wouldn't do

Alltså onsdag. Hederliga onsdag. En onsdag som jag kommer komma ihåg och se tillbaka på med ett litet smajl. Jag klarade teoriprovet, gänget.. jag klarade det! Men förstår ni, så nära nu. Fan, hur länge har jag inte gått och klagat "tänk om jag hade haft bil nu", "fan att jag inte har körkort", "längtar tills jag har bil", "jag vill ha bil" etc. Well, inte många moment kvar. Sätter jag det sista nu har jag körkortet i helgen annars kämpar jag vidare!

Sen väntar jag på dig Soborn, vi kämpar vidare med våra kk-kvällar (läs körkorts-kvällar) så du kommer snart ikvapp mig. Då blir det fan ratrace, fast and furious, streetfighter (den är inte en bilfilm va?) hur som helst! Fan vad det bli åka av då.

Skönt är läget iaf, och bättre kan det bli. Definitivt. Men nu måste jag fortsätta med pisstråkiga svenskan - om man får uttrycka sig så optimistiskt... lyckan finns dock kvar. Håller tummarna att det blir ännu mer lycka.


Kommentarer
Soborn

Braaa att du väntar på mig maros! :) Jävlar vilka roadtrips vi ska taaaa! :D

2010-09-30 @ 11:53:32
URL: http://sofiaheilborn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0