Statistiskt sett är livet en bagatell

Idol sjunger inne i tv rutan och jag är fast även denna tisdag. Man vill bara pussa vissa på pannan och skrika "FAN VAD BRA GULLENULL!!". Idag har jag faktiskt gjort en spännande sak! Hehe, nämligen... bokat uppkörning och teoriprov - nu är vi på gång gänget! Nu är vi på gång! FYBUBBLAN vad jag måste tagga!

Offrade min sovmorgon för att ha en körlektion - värt - sen bar det av mot skolan. Satt och hissade massa html koder på multimedialektionen så snart kan jag allt om hemsidor... well, nästan iaf. Efter skolan hälsade jag på hemma hos Jennygull som bjöd på cupcakes och te. Superuppskattad tid, snack från allt mellan himmel och jord. Alltid lika uppskattat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0