Glad Påsk kan man väl säga!

Denna lördag har vi haft lite påskfirande. Sol och allt har det bjudits på! Vi åkte och kollade in Marcus och Maddes lilla lya ute på gården, mysig faktiskt! Riktigt skönt att bara vara där och ta det lugnt i solen - den första timmen. Sen blev det fan spring i benen... fick nästan ont i benen så rastlös som jag blev. Men det gick över! Vi käkade massa mat, dock inte mycket påsk/jul/midsommar/tradition/efter traditions mat vilket uppskattades av min del!

Vi målade även ägg! Mitt blev inspirerat av en film - någon som kan gissa vilken??
Mami hade gjort god smörgåstårta.. mums. Dock ser laxen sådär lagom slajmig ut.
Var fasen så nära på att åka iväg en sväng på denna hoj ett tag men lugnade mig när jag såg att bakdäcket var något platt.
Tack för mig!


Kommentarer
SANDRA-EN BRA BLOGG!!

åh vad gott!! :)

2011-04-24 @ 21:03:10
URL: http://saandraans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0