Det finns bevis

Halli hallå! Tiden går fort när man har roligt! Just nu sitter jag i Kristianstad, Skåne, Sverige (bevisat) i min brors lägenhet med hela familjen. Livet leker och det är läskigt hur långt ifrån omvärlden jag känner mig och även är! Hur som helst, vi kom hit i torsdags kväll och igår åkte vi till Köpenhamn över dagen och strosade. Shoppade lite och åt pölse. Och vet ni vad, trots det Danska språket som är mer likt ett läte än ett språk så gillar jag Köpenhamn riktigt mycket! Tror faktiskt att jag någon gång ska bo i den staden och arbeta/plugga eller bara göra något vettigt. Kanske ska väcka liv i mina drömmar inom arkitekt igen och studera i självaste arkitekternas land! Vem vet? Kan iaf tänka mig att spendera en hel del tid i Danmark. Who's with me?


Kommentarer
SuperStarkaSilverSaga

Åh fina bilder! :O I'm with you!!

2011-12-03 @ 19:53:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0