Mycket gnäll och liten verkstad

Det finns dagar som toppar och dagar som tippar. Idag var en mittemellan. Om jag får säga såhär, det jag har lyckats bäst med hittills idag är att jag har spärrat mitt elektronkort (äntligen).
Kortfattat.

Försov mig imorse - för ovanlighetens skull.... Företagspresentationen redovisades idag - vi hade kunnat göra den bättre. Allmänt trött. Seg dag. Kunde inte koka kaffe. Gammal mjölk. -30kr på kortet - överskridit det?? Och nu ska jag åka och jobba till 20.00. Lagom taggad på den.
SÅ SNÄLLA. Ge den gnälligaste tjejen en medalj för sitt bidrag, kan hon vara mer pessimist? Som tur är så är det ju måndagskväll ikväll vilket räddar denna halv-dippiga dag totalt! hehe
Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0