Ondska punkt.

Det gick bättre än vad jag trodde på träningen! Var riktigt kul till och med! Det enda som sviktade lite var väl kondisen - men med all rätt med tanke på hur lite jag har sprungit. Vinst för herrarna i VM också mot polackerna också! NICE, vilken kanonkväll. Allt detta toppat med thaimat! Grraaaah, gott va. Usch håller på att försvinna i min egna bubbla här bland mat och egna gillanden!

Nu kom jag och tänka på en sak! Kan vara lite påfrestande att ta upp igen... men idag när vi hade vår första religionkunskapslektion så skulle vi skriva ner(!!) på ett papper om hur vi såg på meningen med livet, varför vi lever, hur vi människor kom till, vad ondska är etc. Jag försökte ett tag sen gav jag upp vid "vad är ondska?". Där hann jag skriva: Ondska. Sen slängde jag fram pappret. Filosofi i all ära men jag behöver  S V A R! Inga jävla jag tror och kanske hit och eller dit. Nej, konkret tack.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0