Fettisdagen

Jag tycker det är lite påhittigt att döpa dagen till fettisdagen. Fet-tisdagen och Fettis-dagen. Tolka det som man tolka vill liksom!
Igår var det klassisk måndagskväll. Underbara Sofia hjälpte mig att plugga med internationella ekonomin - hjälpte även sig själv eftersom dom har prov i det på fredag - men mest hjälp till mig. Jag kan inte påstå att jag var full av energi igårkväll men in i hjärnan gick ändå lite information tydligen! Säger bara Adam Smith ♥.

Tacksam tjej här.

Tro det eller ej när jag säger att jag faktiskt inte har haft en fettig tisdag idag! Jag har faktiskt hurtat mig ut och sprungit utomhus, alltså hallå - GRYM TJEJ! Vad fan hände? Bara pinnade ut på isvägarna fast mestadels grus numera. Chillie fick följa med även fast hon inte kunde hålla samma tempo som mig, hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0