Chillfaktorn är hög

Här sitter en lite halvsunkig tjej och väntar på bättre tider. Dagens skratt ligger kvar i magen, stadigt. Imorse åkte jag och lämnade Saga och Tina, fina mor och dotter brunetterna på Skavsta - dem ska trippa till London. Efter det hämtade jag upp Cassandra och åkte mot mitt crib. Tjejen har ju inte varit hos mig sen jag flyttade! Inte helt okej känner jag då. Vi hängde här, chillade något enormt! Satt och hittade på röster till vampire diaries då jag inte fick igång ljudet på tv:n. Fan vad vi garvade. Det är så lätt att vara med Cassandra, allt är bara så sjukt kul. Hon är mitt helium!

Nu chillar jag här, framför datorn, fortfarande lite halvsunkig men fortfarande lycklig. Låten som fölföljer mig just nu är James Morrison's Right by your side. Finfinfin låt! Saknar redan min lilla filur som åkt till London utan mig. Tur är väl att jag fått lyckan att låna Sagas dator så jag kan ha filmmarathon i min ensamhet! Kärlek.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0