CRASH

Först och främst: ber om ursäkt för det tidigare inlägget...

Nu när det är glömt; idag har jag tränat med Saga, gått promenix, duschat, åkt förbi jobbet och lämnat nycklar, hängt lite där och sen kom jag hem och käkade. Nu ska jag åka mot Ali G och hänga lite där med vin, cheesballs och en hel del skvaller på lager. Typ så. Allmänt skön chilldag. Det kan också behövas ibland känner jag. Även fast jag bara degat hemma hela helgen så fick jag ändå inte nog.

Imorgon blir det förmodligen jobb, onsdag jobb, torsdag jobb och sen även i helgen. Cash is king. Måste bara se till att dem stannar lite längre denna månad. Rinner iväg som sand, ingen aning om på vad.

Otroligt givande inlägg här känner jag (ironi?). Men det måste finnas såna inlägg också. Frid!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback