Tio timmar senare

Work day. Långt jobbpass idag. Trött tjej mest hela dagen. Fick damm i ögat under dom sista timmarna och verkade tro att det var grus från John Blund - höll på att gå illa där. Somnade nästan över hela kassan men som tur var så kom jag på mig själv och röck upp mig. Nu borde jag ta och laga lite käk men orkar inte röra mig och är inte hungrig. Fötterna berättar för mig att jag lever, smärtar som fan och med chillade Bon Iver i högtalarna blir livet inte piggare (läs absolut inte detta med någon deppig-inlevelse. Det här är genuin lyckochill).

Nu vill jag helst bara lägga mig ner på golvet och kolla på nya avsnittet av ensam mamma söker. Fast golvet är nog inte lika bekvämt som soffan. När jag blir miljonär ska jag skaffa rullgolv i hela huset så man inte behöver gå utan man bara kan sitta/stå och ändå komma fram vart än man vill. Eller så ska jag uppfinna det och sen bli miljonär. Får se hur det blir med det. Nu ska jag härda fötterna lite mer smärta och göra något vettigt. Shape up Martina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0