Äventyr blev det allt...

För en vecka sen kändes allt lite halvknepigt. Vår resa fick en ganska galen start redan på skavsta. Vet inte hur jag ska lägga upp det här på ett bra sätt men om jag säger såhär... Eindhoven är ganska likt Edinburgh fast två helt olika länder. Det fick vi i alla fall reda på när vi chillade på skavsta. Vår Holland resa började alltså till Skottland, vi åkte till skottland. Vad fan hände?? Holland?!!?! Hur som helst, det var inte så enkelt att bara "åka" till skottland när vi var inställda på Holland, men vi svepte ett glas rött och sa "what's to lose?" sen slängde vi väskan över axeln och satte oss på flyget till Skottland. Väl där bokade vi ett flyg dirr dagen efter till Amsterdam. Efter det, första taxi till ett Hostel i stan, ut på upptäcktsfärd i staden, barhäng med livemusik, alkohol och allmänt skön stämning! Dagen efter vaknade vi tidigt, käkade engelsk frulle och begav oss ut för att öga staden som vi inte tänkt befinna oss i. Edinburgh är en grym stad, otroligt vacker och vi hade galen tur med vädret. Solen sken på oss för att visa att vi inte alls kommit till fel destination, vi hade kommit helt rätt!
Skottland var landet vi skulle befinna oss i just då.
Bara bilder från Skottland. Resten av resan ska jag försöka klämma in imorgon.


Kommentarer
emma

superbra blogg martina! denna ska jag följa hihi

2011-10-28 @ 01:36:34
URL: http://homeiswhereyourheartis.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0