En dag i sänder

Har precis roffat i mig en kebab med bröd i min ensamhet. Bröllopet igår var hur roligt som helst, riktigt party! Det satte sina spår även idag. Emma skickade hem föräldrarna i en taxi igår vid ett tiden medan vi andra ungdomar firade vidare. Imorse var det alltså inte lika mycket party. Sov hos Emma och Ludde, åkte med Ludde och Noffe och hämtade bilen och sen hem, duschade, åkte till jobbet, jobbade, drack milkshake, åkte hem, köpte kebab, åt den och sen hamnade jag i matkoma och så långt har jag kommit. Nu börjar jag alltså må bättre.

För att toppa den här kvällen kommer jag lägga mig i soffan med mina skönaste aladdinbrallor, täcke och en kopp te och kolla på film. För det är jag värd. Imorgon är det jobb igen och på onsdag åker jag och Ali G till Holland! Happiness


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0