No homo

Igår var en bra dag. Jobbade tio timmar, utan att känna en suckochstön känsla. Blev lite trött i benen i slutet men that's it. Efter jobbet mötte jag upp bästa Sabrin och vi åkte mot stan för en fika. Det blev en lång fika men så mysig. Massa snack, skitsnack, allmänt, skratt, känslor och catch up. Så behövd. Kände att jag kunde sitta där hela natten, men istället blev det att vi åkte hem till henne efter en sväng på 7eleven och fortsatte vårt samtal i hennes lya. Älskar den tjejen och hela hennes familj. Guldklippor hela bunten. Sabrin skjutsade hem mig och hon följde med in och vi hängde vidare här. Märks att vi inte träffats på ett tag, finns så mycket att snacka om men ändå känns det som om vi aldrig varit ifrån varandra - ni förstår mig va? När man vet vart man har en människa, älskar den känslan. Älskar den tjejen, Sabrin. No homo.


Kommentarer
sabrin

min alldeles egna marty. älskar dig!

2011-10-18 @ 21:37:57
URL: http://kanone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0