Onödigt inlägg, både då och nu

Alltså jag mår dåligt.. Klickade in på min gamla blogg nyss och läste inlägg från 2009. Asså fyfan, jag mår på riktigt dåligt när jag läser det. Vad fan Martina?! Vad fan hände? Tjejen som tror att hon är rolig dygnet runt. Läste någon "utmaning" som jag hade gjort, alltså bara svar på frågor. Fet utmaning... (förstå inronin).
17. Vad sover du i? "nattröja" och när jag är vaken "dagtröja" och när ja mår dåligt "tvångströja".
30. Äger du dyrbara smycken? nej de är ingen idé att råna mig. 
31. Kan du rulla med tungan? endast om jag skulle kapa av den och rulla den för hand.
40. Hur många hål har du i öronen? 3 om man inte räknar med hålen.

Amen vad fan hände där? Å. jag. får. damp. vilken tråkig tjej. Var bara tvungen att trycka ner mig själv lite. Fett tråkig. Fan. Stelt skämt. Och det finns värre.


Kommentarer
Anonym

jag tyckte dock det var sjukt kul, lite bieber garv fick jag in här hahaha

2011-10-30 @ 00:02:08
URL: http://sannadahlstrom.wordpress.com
soborn

HAHAHHAHAHAHAHAHHA tönten

2011-10-30 @ 20:56:32
SuperStarkaSilverSaga

hahahahahahaha verkligen skitkul!

2011-10-31 @ 19:30:35
emma

hahahahahaha

2011-11-01 @ 17:56:59
URL: http://homeiswhereyourheartis.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0