Sol, fest och fredag!

Nu e det fredagsmyyys! Sitter här hos min vän och blir bjuden på kaffe, fick även en mental invite att gästblogga. Härligt väder och världens finaste utsikt (okej kanske inte världens men iallafall rönninges). Ikväll blir det förmodligen nalen..men allt hänger löst så vi får se vart vi tar vägen. Ska ut med några tjejer från jobbet, taggad! Ska försöka skippa vinet ikväll, det händer alltid så tråkiga saker när jag dricker vin. Snart ska jag bege mig mot Botvid Business Center för några timmars jobb så dags att leta kläder inför ikväll i Martinas klädesrika garderob! Ha en bra dag fellows!
Peace / Saga


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0