Livet som arbetslös är inte alltid så fel som jag trodde

Det kan hända att det dyker upp ett inlägg eller två här i bloggen nu framöver. Blir ju mer taggad på att skriva under hösten när det är lite halvkallt väder och mer chill med te och mys-väder med ett inlägg i bloggen(?). Den som lever får se, helt enkelt!

Hur som helst, tog ju studenten i våras och sen dess la jag bloggen på hyllan. Det har faktiskt inte hänt överdrivet mycket sen efter det. Har jobbat tokmycket, småresor, tylösand, skåne, levt livet, inte levt livet, spenderat pengar och bara allmänt sett till att jag fysiskt lever! En bra sommar trots allt!


Idag har jag börjat dagen med en joggrunda på ungefär 8 km och sen en smoothie på det! Dags att attackera duschen och sen bege mig mot min käre kusin på landet. Ska bli mysigt att träffa galningen igen.


(This was just to catch up)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0