Fullt ös veckan innnan

Gäääri! Fan vilken ambitiös tjej vi har att göra med idag! Lilla jag verkar ha tappat latheten någonstans på vägen. Idag var det utrensning av hela garderoben som gällde. Drog ut allt innehåll. Har även sorterat vad som ska med, slängas, skänkas och ev. följa med till Sydney. Men Fasen vad jag är bra på att spara på kläder, hittade linnen, tröjor, jeans som jag köpte när jag började 7an - amen seriöst! Lite envis. Nej, det blir till att slänga. Fick ut alla mina kläder ur rummet och städade rummet så det var kliniskt rent. Var länge sen jag sett mitt rum så rent! Pluspoäng! Däremot så finns det ett rum utanför mig som fick ta smällen, det är alltså inte så städat där just för stunden. Tänkte att det var ett lätt drag att liksom bara ta tag i en tröja och kasta den ut genom dörren, det var så effektivt - men är jag istället tvungen att städa två rum. Men men, det får jag ta om ett tag (jag är alltså inte helt klar ännu). Annars har jag även hunnit köra 4 smutstvättar, gått en promenad, legat på bryggan, matat ankan och kollat dem två senaste avsnitten av Pluras kök. Effektiv ändå! 
 
Anledningen till att jag hunnit med så mycket är mest eftersom jag sov hos Saga igårkväll efter spat och då passade jag på att gå upp med henne imorse och få skjuts hem! Uppskattat att komma hem innnan pappa ens hunnit åka till jobbet - en vardag och i nyktert tillstånd!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0