Hubbabubba wunder-baum

Det har blivit en hel del omtumlande känslor för min del på senaste. Idag, senast, så grät jag på jobbet - av lite chock och glädje när min finfina vän Sabrin kom förbi jobbet bara för att säga hej till mig! Ja, tårar som inte riktigt gick att hålla inne för stunden. Så där stod jag och grät. I butiken. Av glädje. Så kan det gå! 
 
När jag skulle hem sen hade jag iallafall fått ihop några kompisar att skjutsa hem i bilen! Lilla polon blev fullproppad av mig, Nataly (från cafét utanför), Ruby, Sabrin och Nanny! Fick även en liten present av Shaimaa, som börjat jobba lite till och från hos oss på jobbet! En wunder-baum, ni vet en sån där pensionärs-gran som hänger i backspegeln och vanligtvis brukar lukta illamående, strävt barr. Men den jag fick var en mer "kvinnligare modell" och luktade tuggummi(!!) SUPERGOTT faktiskt! Så jag blev jätteglad och Shaimaa fick en bamsekram av mig som tack! Då blev hon glad. Hoppas jag! 
 
Nu ska jag nog försöka få ordning på mina kläder som ligger lite överallt i vikta högar i rummet. Att det ska vara så himla svårt att packa ihop sitt liv och kläder! Goooosh! Men det ska nog ta och gå på ett eller annat sätt, pressa alla kläder så tätt som möjligt!
 
ps. tycker att rubriken på detta inlägg låter som någon reagge/pop/svenne-hiphop låt! En riktig hit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0