Kortfattat utdrag

Hej finisar! Idag är det onsdag den 8 augusti. Fin dag. Otroligt lugn, har mest bara glidit runt med bilen och hämtat och lämnat saker och folk! 
 
För att uppdatera lite om Australien, så har dom jag ska bo med, redan landat och börjat stadga sig i Sydney. Det är i princip bara jag som saknas. Så känner jag iallafall! Visumet är kirrat, tog ca 9 timmar sen var det klart! Har visum fram tills 13 oktober om jag känner för det, inte helt fel med valmöjligheten. Med tanke på att skolan slutar 4 augusti 2013.
 
CSN förstår jag mig inte riktigt på hurvida allt stämmer men har fått godkända beslut från dom, men sen om det stämmer med pengar när/var och hur - no clue. Så det blir spännande!! 
Det här inlägget var mest bara ett utdrag från senaste i korta drag.
 
Imorgon kommer Sagis hem från deras roadtrip, ska bli kul att se min böna igen och även plocka lite i hennes lägenhet! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0