Måndag 20 augie 2012

Tiden knatar på i skapligt god takt! Om exakt 18 dagar sitter jag på flygplatsen och väntar på att mitt flyg mot flertal sjukt spännande äventyr ska lyfta! Sydney. Vad nyfiket det känns att jag kommer vara borta i ett års tid, främmande plats och nya människor! Jag är så taggad på det, däremot är det självklart att det känns tufft att lämna hemmet, familj och alla underbara människor för ett tag, men det hör till. 
 
Måste erkänna att jag är glad att jag åker iväg för att jag faktiskt vill, och inte den anledningen att ge Sverige fingret och hoppas på något bättre. Jag gillar Sverige, mest av allt. This is my place ya'll men trots det kan jag inte låta bli att vilja ha lite mer än stelkrampade Stockholm. Vet att den här resan kommer göra mig gott och det känns helt otroligt att jag faktiskt åker och att det inte bara är en kul tanke längre utan att den faktiskt är verklig! Den går att ta på. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0