Understanding

Varför lyckas man ofta bli sjuk precis den där tiden då man inte vill bli sjuk? Jag har för mig att det finns ett ord för det... Att man ofta blir sjuk när det ska hända något stort eller speciellt och då man verkligen inte vill bli sjuk! Jag fick panik dagen innan studenten för jag hade feber... Men ärligt talat så har jag nog ingen aning om vad ordet är eller vad det egentligen betyder. Hur som helst, idag fick jag mina pengar från CSN. Hörde från en bekant igår att det första hon hade gjort när hon fått sitt studiebidrag var att köpa en guess klocka - och sen köpa böcker.. såklart. Så kan man också göra! Haha. Själv blir det lite annan prioritering för min del eftersom jag knappt kommer ha att överleva där borta. Sydney är allt ifrån plånboksvänlig för studenter, what I've heard. 
 
Nu ska jag åka mot jobbet, tidig tjej! Men först ska jag äta frulle med Nataly om hon fortfarande känner för det alltså. Medan jag är på jobbet så kan någon rastlös själv jättegärna söka upp det där med sjukdom vid fel tillfälle, för är rätt nyfiken på om det stämmer att det finns ett ord för det... 


Kommentarer
V.S

murphys lag: när nånting inte får hända händer det

2012-08-24 @ 11:09:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0