Världens finaste present

Igår skrev jag sista kapitlet på skopunktens historia. Nu är det över! Done! Finito! Känns lite halvläskigt men ändå helt rätt! Fick lite småpresenter som tack för den här tiden och massa kramar. Fick även en skönsång mitt i butiken eftersom jag även fyller år snart, så fint! Kommer sakna butik 2042 och allt som hör till. Lovade att åka förbi på måndag och säga hejdå på riktigt.
 
Efter jobbet hade jag planerat att träffa mina fina kusiner. Bara det att när jag kommer hem så står rosa faran (Sagas knallrosa charmiga bil) på uppfarten och Saga i den! Så kul att se henne bara sådär!! Hon var inte lika glad eller chockad att se mig utan mest bara... bestämd. Och stressad. Ja, tydligen hade vi bråttom - till vad hade jag ingen aning om. Ögonbidel på och musik i öronen och sen fick jag hoppa in i bilen och åka en resa som kändes som 2 timmar! När väl bilen stannade och jag äntligen fick hoppa ut (fortfarande med ögonbindel), sjukt skakis btw, så möts jag av 4 tjejskrik! "GRATTIS I FÖRSKOTT" Åååååå mina finafinafina bästa vänner! Ni är så underbara. Där stod alltså Alison, Ruby, Saga och Josefine - för att överraska mig! Dom hade planerat att vi skulle till spaparadiset och bada! När vi gick in i garageporten i skanstull möttes vi - för det första - av en sjukt häftig lokal med solstolar, växter och stenar överallt. Efter det av fick vi hur mycket frukt som helst och lite bubbel i bubbelbadet! Nej, mina älskade vänner. Ni är underbara som är så underbara! Så tacksam för att jag har så himla fina vänner som er. Tack för allt finisar!!


Kommentarer
Alison

Har man fina vänner så gör man sånt!!! Grattis igen finis och tack för att du är en sån fantastiskt fin vän! <3

2012-08-29 @ 11:29:37
URL: http://Lightbulbs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0