What time is it? Now.

Godmorgon finfina vänner!
Idag är det onsdag den 22 augusti år 2012, om det är någon som missat det! Igår fyllde världens bästa tvillingar hela 20 år!! Mina compadres Ruby och Alison, mina finisar. Jag, Joss och Saga åkte förbi och överraskade tjejerna med en pannkakstårta som vi gjort bara för deras födelsedag! Lite skratt och tårar av chock och glädje (?) bjöd kvällen och vi fick krama om våra älskade twins! Love you guys, we're gonna rock aussi upside down!
 
För att återgå till nuläget så sitter jag i mitt rum, ska göra mig iordning för en heldag på jobbet! Mycket mer än så händer väl inte för stunden. Men om två ynka veckor är jag nog skapligt nervös för då är det nämligen redan dags för mig att stänga resväskan och åka vidare mot Sydney!! Så taggad just nu! Can't wait!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0