Dagens!

Jag har skickat in alla mina assessments idag! Betyder att jag är helt fri från allt plugg och skola!!! Den tråkiga kursen är officiellt över! LYCKA!

En annan lycka är att vi lyckas få med Jennie till Melbourne imorgon! Möter upp henne imorgon och sen sticker vi! Fasen vilken härlig helg vi kommer ha! Vet det, Övertalade henne över en öl och nu är vi hela gänget!
 
Sen var det så skönt att krama om Ali och Rubs idag, känns som evigheter sen jag såg dom nu. Sååå glad! Det kanske är dags för mig att packa ihop en väska med lite kläder så jag inte behöver göra det imorgon bitti, men det löser sig! Puss och kram på er alla, och high five för att det är långhelg - utan plugg!!!


Kommentarer
Pappa

Ha de bäst Ni är underbara att se på:) önskar en underbar resa kram pappa

2012-11-15 @ 21:58:50
SuperStarkaSilverSaga

Så underbar bild!!! Saknar er tjejer!

2012-11-17 @ 21:30:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0