Söndag 4 november

Igår hade vi tacokväll, så sjukt gott! Jag, Jennie, Alison, Ruby och Ted körde en tacokväll! Lovisa och hennes kompis hade bestämt att gå ut och käka så vi nöjde oss med vårt sällskap! Så himla mysigt med tacos och vin! Efter det bestämde vi att kolla på filmen Bridesmades. Bästa filmen för stunden, fasen vad vi köttar den där filmen! En hel del garv innan jag somnade i soffan, asnöjd tjej! Ruby och Alison sov över så vi tre bäddade på golvet nere i vardagsrummet med min madrass och kuddar från soffan, så sjukt mysig sleepover. 
 
Vill bara tacka för en supermysig gårkväll till mina vänner här i Oz. Nu ska jag fortsätta plugga här.. har en hel del kvar att göra... och är inte överdrivet snabb heller - bådar inte jättegott. Men jag kämpar på!
 
Godmorgon till er Sverige, snart godnatt till oss! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0