Cmon let's twist

Mina käraste. Dagen i all ära då vi lämnade in vårat grupparbete - tidigare nämnt och inte klämt. Ikväll har jag käkat köttfärssås med pasta, och med pesto såklart.. mums. Har cirka 5 matlådor i frysen så snacka om att jag kommer leva på den där körren ett tag framöver. 
 
Ååå och idag kollade jag på Solsidan! Det fungerar nu och är så glad att mina vina vänner där hemma tänker på mig och påminner om såna viktiga vardagssaker! Kalasuppskattat! Sån lycka. Nu skulle jag behöva skriva klart mina activities och sen nöja mig med kvällen men med tanke på att jag inte somnade fören halv 5 imorse så kanske jag är förtjänad (eller bara i behov) av lite sömn... Ska köra på ett tag och se hur långt jag kommer. Det borde gå fort att göra dom!


Kommentarer
Lotta

Vuxenpoäng med alla matlådor! Så stolt över dig, puusss

2012-10-10 @ 14:05:39
Mamma

Har du slingat håret eller tonat det? Jättefint, ser lite rödare ut. Puss

Svar: Nej det har jag faktiskt inte gjort, det har daremot blivit lite solblekt sa kan vara det :) tack, puss och kram!!
Martina L

2012-10-10 @ 20:39:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0