För det är verkligen ingen vanlig dag!

Skulle aldrig tveka på att jag fått världens bästa mamma, det är så självklart att hon är bäst för mig. Och tänk att just idag fyller världens bästa mamma år! Helt sant! 
Så mycket kärlek och stöttning jag fått, så jag ibland inte vetat vad jag ska ta mig till. Varje gång jag har haft något problem, oavsett vad så vet jag att jag alltid kan prata med dig, för du vill se mig må bra, och jag älskar att se dig må bra. Jag älskar dig mammagos!
 
Dina härliga stick-in kommentarer i skämt som liksom inte alltid passar in exakt, dina galna skrattattacker när du skrattar tills du får ett halvt skrikljud/pipväsen, din nöjda min när du säger något som faktiskt stämmer exakt och du vet att det är rätt, din mamma-sida att du ständigt faktiskt har rätt (även om jag inte alltid erkänner det). Allt detta älskar jag med dig, allt det och så mycket mer! För du är min mammagos, min fina mamma, världens bästa faktiskt! Och du fyller år idag!! Grattis på födelsedagen mamma! Tack för allt, tack för att du är du och för att du är så rocka-fett-grym och underbar på alla sätt och vis. 
 
Jag skickar med en kram i detta meddelande och massa pussar. Jag älskar dig oändligt, hela vägen till Australien och tillbaka och flera gånger om faktiskt. Jag älskar dig läskigt mycket och kan inte nog känna tacksamhet för allt stöd och kärlek jag fått och fortfarande får av dig!
Mamma, grattis på födelsedagen!! Tänker på dig och ska käka en tårta för att gratta dig, skickar den mentalt. Älskar dig.



Kommentarer
Mamma

Min ljuvliga underbara lilla tjej som är så mogen o modig! Tusen tack för alla otroligt vackra ord! Du gör mig så rörd så jag blir mållös! Älskar dig så otroligt mycket, lev njut och ändra dig aldrig! Du är underbar! Puss

2012-10-20 @ 09:59:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0