Här är klockan midnatt.

Idag åkte Ted hem tillbaka till Sverige.. Vi har haft Sveriges väder här idag. Grått och småregn och nu blixtrar det. Det häftiga när det blixtrar här är att hela himlen verkligen lyser upp och blir lila! Men vi har bara gjort det bästa av situationen. Nu är jag helt ensam i lägenheten här, känns ändå rätt skönt! Lyssnar på musik i mitt rum och har även fixat en egen dubbelsäng nu när Sara flyttat ut. 
 
Sa precis hejdå till Jennie och följde henne till korsningen mot hennes väg hem. Vi har haft en myskväll och gjort bruschetta med tomat och rödlök. Kände  inte för att trycka i oss mer mat efter pannkakorna idag. Dom satte sina spår och jag tror fortfarande dom jäser i min mage.. Delade en flaska rödvin och sakta men säkert börjar Jennie gilla rödvin - hon har inte erkänt det helt ännnu men jag känner det på mig. Käkade lite morötter och kollade på två filmer. Först såg vi en film som jag verkligen inte kommer på just nu och sen hangover 2 - som jag somnade så gott till. Sååå uppskattad helg. Imorgon ska jag ha en riktig söndag och städa, gå en power walk och sätta mig och plugga! Wish me luck! Puss på er där hemma, tänker på er!
 
Juste!! Inatt ställer vi tydligen om tiden här, kan bli spännande att få vara med om det haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0