I'm still alive!

Hej! Jag vill bara be om ursäkt att jag inte har uppdaterat nu på ett tag! Kan bli lite mindre nu framöver.. kämpar på i skolan vilket ändå går bra! Lite mycket att göra just nu eftersom vårat block håller på att dra mot sitt slut men det känns ändå okej. Vi pluggar i olika block som håller på i 5 veckor och sedan går vi vidare till nya kurser. Som det är nu så har vi bara två kurser detta block! 
 
Igår kom vi tillbaka efter en och en halv veckas uppehåll från skolan, kändes nästan som vi bara var här på semester ett tag! Men tillbaka till skolan och rutinerna, har fortfarande energi kvar till skolan så det känns ändå bra!
 
Jag är jättenyfiken på hur ni har det där hemma så om ni känner för det så får ni gärna kommentera en liten rad och uppdatera mig här borta! Ha det bäst och puss och kram!


Kommentarer
Anna

Åååh ÄNTLIGEN tillbaka!! Har varit inne här varje dag i hopp uppdatering! ;) tihihi men hoppas du har det bra och prioriterar skolan! Jag har tentaperiod nu.. Så måste i också plugga, men nu har jag paus och kan skriva en rad till dig på andra sidan jorden! Är avis för att du ska få sova snart. är trött, har varit i skolan sedan 7 imorse svensktid.. ! Hihi puss på dig min fina, saknar dig! <3

2012-10-03 @ 13:41:50
Mamma

Saknar dig, kollar FB samt bloggen det första jag gör på morgonen och sen massa gånger under dagen. Härligt att höra att du har det bra och att det går bra med skolan. Allt är bra hemma. Hoppas du har tid att skypa med oss snart?Puss och älskar dig

2012-10-03 @ 14:50:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0