Nemen fredag! Är du här igen?!

Efter vi hade kommit hem från stranden idag gick jag bara hem och bytte om till träningskläder! Ut på powerwalk i en och en halv timme runt i Glebe och igenom parker. Hundar ö-ver-allt. Skojar inte. Men det var mysigt! Gick längs vägen vid vattnet, jättefint. Ska försöka ta mig dit med kameran och se om jag kan få några bra bilder.
 
Efter det om jag hem och gick direkt och slängde i en tvätt i tvättmaskinen på källarplanen. Hoppade in i duschen och började med maten och då är det bara hämta tvätten igen, så smidigt att det går att komma och gå lite som man vill här! Hur som helst. Idag lagade jag min favoriträtt som jag börjat med här! Kyckling med champinjoner i kokosnöts-sås. Såååååååå gott och så himla enkelt! Mums mums mums. Härliga fredag!!
 
 


Kommentarer
Pappa

Min lilla quorme du har näsa för smak;) kram

2012-10-05 @ 19:28:52
SuperStarkaSilverSaga

Ser fram emot att få smaka på din coconutchicken

2012-10-07 @ 12:04:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0