Plugghäst blev plugg-fest!

Tänk att det inte riktigt spelar någon roll om jag pluggar i Sverige eller på andra sidan jorden. Hur som helst så lyckas jag alltid komma på något superviktigt precis när jag håller på att få klart på något som faktiskt är viktigare. Jaja, lite har jag ändå fått klart idag efter skolan. I skolan håller vi på och gör ett prov i applied computing, rätt segt. Satt med det hela dagen och ska sitta hela dagen imorgon också. Jag och Jennie fick ett snickers-ryck rätt tidigt på dagen idag och köpte två stycken dubbel-snickers var. Det är alltså 4 mini snickers. Dom gick i lätt. Det jobbiga var att jag bröt mitt snickersförbud ganska direkt... vet inte varför jag har börjat äta så mycket snickers sen jag kom hit men det är så galet gott! Hade velat ha minst 3 stycken här framför mig nu... mums. Såhär kaos är det på köksbordet och även i mitt huvud just nu. Plugghäst blev plugg-fest!! 
Okej sån kaos kanske det inte var. Rätt strukturerad kaos, tänker jag ta mig friheten att kalla det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0