Så det kan gå...

Det komiska i det här är att efter jag skrivit det tidigare inlägget gjorde jag världens inlägg om Manly om hur fin vår resa var där, hur fint det var, stora stranden, surfare (små som stora), pojk-pojkar som kommer bli stora en dag, världens godaste lunch på länge, skratt, firande av världens bästa tisdag. Ja ni förstår. Precis när jag ska publicera inlägget tar mitt internet slut och nu är det inlägget borta. Tänkte därför bara lägga upp bilder från Manly och även från Blue Mountains där vi var igår. Idag hängde vi på Bondi i någon timme innan molnen jagade iväg oss till närmsta lunch-hak för att dra i oss en läskigt god pizza var! MUMS


Kommentarer
SuperStarkaSilverSaga

Sjukt fina bilder!!!

2012-09-29 @ 18:36:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0